Select Page

TIPY A RADY AKO ZAČAŤ CVIČIŤ

TIPY A RADY AKO ZAČAŤ CVIČIŤ

V dnešnej uponáhľanej dobe si nie každá žena nájde čas zájsť do fitness centra. Často to kvôli času, financiám či len nesprávnej motivácii vzdá nejedna slečna ešte skôr, ako začne. Mnohé z nás by chceli krásnu postavu bez námahy a rýchlo. Nie je to tak úplne nemožné, avšak treba sa na vec pozrieť z celkom iného uhľa pohľadu.

Nájdite motiváciu

Nedostatok motivácie je fáza, pri ktorej väčšina našich plánov cvičiť skončí. Hovorí sa, že veci máme v prvom rade robiť kvôli sebe, avšak často sa stáva, že ženy začnú cvičiť napríklad kvôli priateľovi. Niežeby niečo také od nich vyžadoval, ale jednoducho si povedia, že chcú na sebe pracovať, aby mohol byť priateľ na ne ešte viac hrdý. Skvelú motiváciu môžete nájsť aj v radosti, ktorú cvičenie prináša. Taktiež je táto aktivita prevencia pred mnohými srdcovými či pohybovými chorobami. A asi najlepšou motiváciou je pokrok. Keď budete vidieť prvé výsledky, už to nebudete chcieť vzdať.

Nevyhovárajte sa

Nemám čas je asi najpoužívanejšia výhovorka nielen medzi ženami, ale i mužmi. Skúste sa naozaj pozrieť do svojho kalendára a ešte raz si prezrite, či radšej budete s kamarátkou 3 hodinky sedieť pri kávičke alebo si tú jednu hodinku z toho času ukrojíte a pôjdete cvičiť. Deň má predsa 24 hodín, tak prečo nevenovať aspoň jednu či dve nášmu zdraviu, ale i kráse?

Neriaďte sa len podľa seba

Ak začínate cvičiť, je dobré vyhľadať niekoho kto tomu rozumie, aby vám poradil. Nesprávnymi cvikmi či príliš vysokými opakovaniami si môžete ublížiť, ba dokonca nepekne potrhať kožu a narobiť strie. To asi naozaj nechcete.

Necvičte sami

Nie je to zásadné pravidlo. Avšak vždy sa lepšie cvičí dvom ako jednej. Zoberte so sebou kamarátku a spravte si babskú hodinku vo fitku. Keď ste dve, môžete sa navzájom motivovať a povzbudiť jedna druhú, keď už nevládzete.

Stravujte sa zdravo

Táto veta je už tak veľmi používaná, že mnohým z nás ju už ani nebaví počúvať. Zdravá strava nemusí vždy znamenať kopu peňazí. Zo začiatku stačí do svojho jedálnička zaradiť ovocie a zeleninu každý deň. Obsahujú antioxidanty a vitamíny, ktoré zaručene prospejú vášmu zdraviu. Myslite aj na potraviny s vyšším obsahom bielkovín či vlákniny, ktoré sú potrebné pri formovaní postavy. Vajcia, tvaroh, banán, chia semienka či syry. Sú to predsa bežné veci na nákupnom liste, alebo sa mýlim?

Takže dámy, nebojte sa začať, pretože výsledky, ktoré uvidíte vás tak nakopnú, že neskôr budete na seba naozaj hrdé. Cvičenie vám dodá nielen silu a radosť, ale i sebavedomie. Dajte si cieľ a choďte si za ním. Hlavne trpezlivosť.

Marryanna

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

NEPREHLIADNITE

NEPREHLIADNITE

Neprehliadnite

Neprehliadnite

NEPREHLIADNITE

NEPREHLIADNITE